Det må vara ett gnäll-inlägg

2009-08-31 - 13:20:30
Jag har huvudvärk, mensvärk och illamående idag.
Jag mår rättare sagt skit sen lördagsnattens jobbpass.. och detta tack vare spyan i en flod av vatten på golvet i en utav toaletterna. Det var skiiiit vidrigt! och stanken var såå stark så man vart svimfärdig.
Dessutom så var det så illa att personen vem fasen det nu var som behövde lätta på "trycket", hade förmodligen spytt i handfatet och sedan, jäkligt konstigt nog, har la idiota tagit bort locket liksom under handfatet som man brukar ta bort om det är stopp i handfatet.. och sedan har det runnit vatten och åter vatten.. så det var en sjö av vatten inne på toan blandat med hääärlig spya. Inte schysst, inte okej, nej.

Jag började tidigare och jag jobbade dessutom över, den lördagen. Jag var i säng till efter 5 nångång. Kl. 5.50 gick Martin upp som började 7, och jag vaknar alltid och kan inte sova riktigt under tiden han är uppe och sedan åker iväg. Sedan fick jag sova.. till halv tre på e.m. då Martin ringde och väckte mig.. lite dumt gjort, för sedan låg jag hela söndagen som ett slak på soffan och mådde skit.
Dessutom har jag sovit på soffan inatt.. somnat kanske vid halv fyra-fyra. Väckt kring 8, då Martin ska till plugget.. som börjar 9.15.. men som sedan kom hem 9.30 (väckt igen, igen och igen!) för att han inte hade någon bok, bla bla bla...

Idag bara får jag vara oense med vem jag vill, vad jag vill, hur jag vill.
Jag bara bryr mig inte.. men konstigt nog känner jag nog för en liten promenad ändå.
I need it. Frisk luft och friska tankar, ja tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin