Sol, vind och vatten.

2009-04-11 - 18:22:58
... höga berg och djupa hav. Tjalalaa.

Hej skinande lördag.. mmm, and we like it såklart! Längtar bara liiiitegranna efter riktiga sommarvärmen och de härliga stranddagar med bad & mys.
Mmm, we like it! Yes we do. Men det är mys...
Jag fick ju ingen riktig sommar förra året då jag jobbade all the time, men pengar vare och jag skall inte klaga.
Fast jag älskar sommaren, det är underbart och livet känns som bäst då, och det ska bli najs att få tillbringa en sådan i en egen apartment nu also.. sitta på vår härliga balkong i härlig sol och bara njuuuta.. tant grön, berggrenska.. längtar, som sagt. Dock är det ju inte så långt kvar.. mmm, and we like it!



Jag och lillsis,
en sommar 2 years ago

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin