Jag är trött.

2009-04-13 - 01:29:07
Rubriken säger allt.
Jag är sjukt trött, har i princip varit vaken i nästan ett dygn.. hade verkligen jätte svårt att somna inatt/imorse när jag kom hem efter kneget. Från att gå från rush till noll är inte lätt... men jag dåsade mig fram till halv ett och klev då upp.
Skulle ta mig ut till Valbo för att inhandla 6 st nya svarta djuptallrikar som jag krashade sist vi var till IKEA.. dock är jag kass på vägar och det visade sig helt klart uppenbarligen idag när jag körde fel 2 ggr på vägen dit. Vi -det var jag och min lillsis- hamnade ute i Hagsta, närmare Norrsundet/Bergby/Hamrånge trakterna.. vi sket då i Valbo och tog en tur ut till byhålan för att re-fresha upp minnet om den och hur lyckligt lottade vi är som flyttade där ifrån tillslut. Dock sken solen och det såg riktigt mysigt ut där.. dessutom luktade det inte längre skit heller då fabriken lagts ner. På vägen hem svängde jag förbi UllisPullis och kikade in hennes bula, där hon har en liten söt tjej på G som jag skall sno, fniss. Dessutom blir vi nästan grannar, hon flyttar i närheten av mig, även 1/5. Det blir najs!
Efter denna roadtrip på 3 timmar åkte vi hem och grillade hamburger's. Sedan satte jag mig åter i bilen och for hem till svärfamiljen i Furuvik som äntligen kommit hem och det vill säga - min älskling som äntligen kommit hem! Tyvärr låg han i hög feber & hosta och verkade rätt sliten, så jag åkte och köpte glass och plocka lite i medicinskåpet hemma och åkte sedan och pysslade om honom till sömns. Sedan begva jag mig hem hit.. vi fick sova på varsitt håll inatt tråkigt nog, men som förmodligen ändå är bäst. Det kan vara jobbigt att trängas i en 1.20 säng två stycken..
Men imorgon är en ny dag och jag hoppas på att min älskling då ska må bättre!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin