I got a man with two left feat.

2009-04-03 - 11:09:46

Godmorgon. Detta är väl tidigt för att vara jag? Jag menar, klockan är alldeles snart 11 på morron. Men så har väl det sett ut ett tag nu kanske.. ja, inte sover jag längre än till 12 anymore iaf. Dutti' Emilutt!

Klotet är inne & rullar på (redan) 3e April.. also börjar det ljuvliga påsklovet för att skolbänksungar.
Jag borde däremot få ett lov där jag typ fick massor att göra.. för jag har ju lov i princip hela tiden!
Ja, för jag har inte börjat på Donken ännu. Det har gått en hel månad sen jag anställdes..
Frågan är om dom verkligen behövde folk... eller? Ja, frågorna börjar bli många. gaah.

Som tidigare klämt ligger jag alltså i sjuka. Lunginflammation var det ja, och det är inte kul!
Jag orkar verkligen ingenting.. eller, jo men får inte bli andfådd för då rosslar det som en orkan i bröstet.
Jag får typ gå i slowmotion.

I onsdags prövade vi oss ut, eller ut & ut. Bland folk. Jag, M & hans far åkte till Läkerolen och kikade finalmatchen mellan juniorerna, Brynäs - HV71. Vann Brynäs denna skulle de även vinna hela skiten, vilket dom gjorde.
Det var mycket funny, spännande osv. Dessutom var jag förföljd av Idol-Alice, var jag än var.. så var hon där. I sista perioden satt det en ensam man framför oss.. vem kom inte som sällskap-i-nöden då om inte Alice?
Och det jag skulle komma fram till i denna soppa var att jag blir helt slut av endast detta..

Så denna kommande ljuva, våriga, varma, härliga helg ser jag ut att få tillbringa inne i bädden. Typ.
Vi pratade om mini-golf, kan dom kanske ha öppnat till denna ljuva varma härliga helg?

Postat av: Ferhat

Blev du anställd på Mcdonalds för en månad sedan men inte jobbat än eller? :P

2009-04-03 - 11:15:04
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin