I can't live without you.

2009-04-08 - 18:36:20
Nu har M åkt.. och jag saknar honom redan galet mycket. Men sån är ju jag.
Överdriven. Men för mig är det 4 låånga, långa ensamma nätter och dagar som väntar.. ja, så ser pess'ot i mig det.
Vi har under våra imorgon 8 månader aldrig varit så länge ifrån varandra. Så, jaa.. det blir "nytt".

Jag är även lite små-nervis inför morgondagen, vet inte riktigt vad jag kan förvänta mig.
Time will tell, så att säga..

Nej, nu ska jag deppa ner mig själv helt.. eller nåt.
Postat av: Sanna

Det är jobbigt och vara ensam första gången :/ Men om du börjar jobba så har du nog fullt upp ändå ska du se, och då säger det bara swiiisch så är han hemma igen :)

2009-04-09 - 08:23:32
URL: http://saannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin