Hårsnygg var'e ja.

2009-04-07 - 23:27:05
Sitter i sängen & pillar lite data medans jag väntar ut hårfärgstiden.
Japp, nu ska vi bli snygga i barret, eller, jag. M sitter och spelar.
Och imorgon åker han ned till Ängelholm, som jag tidigare nämnt. Vid fyra släpper jag av honom på stationen och tar ett kort "farväl". Dock måste jag nog kila innan tåget går eller nåt, för annars kan det bli problem med vatten på Gävles gator, det vill säga - en bölande Emilia. Jag är dålig på sånt där med farväl, adjö osv även fast det är för korta stunder.

Och på tal om något helt annat så sätter mitt "donkande" igång nu lagomt tills han åker bort dessutom.
Så torsdag börjar min första utbildningsdag och därefter i helgen även. Det blir nice.

Nej, nu börjar tiden ticka mot sitt slut.. för mitt hår alltså, eller färgen.
Nu hoppas vi på ett bra resultat!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin