God påsk, eller nåt.

2009-04-06 - 15:25:53

Och så var det måndag igen.
Idag började M jobba.. och det startade fint med att bilen inte gick igång. Det har varit problem med hans bil nu ett bra tag och den var nyligen in på service & saker som fördelarlock osv byttes, därefter har det inte varit problem på ett tag!
Fram tills nu. Yrvaken som jag var fick jag klä på mig och ge starthjälp med familjens bil. Det är så jädrans trist att det ska vara ett sånt skitfel då det inte är några andra som helst fel med bilen..



 
Ja, så kan det se ut..
Once upon a time i K-holmia.
Burr, kallt vare..



Vid fyra slutar M och om bilen går igång ska vi ta oss ner på stan & kika lite..
Jag tror jag ska kunna orka det nu. Är dock inte frisk än.. rosslar än. Vet inte om jag måste behöva besöka farbror doktorn igen.. Tröttsamt.

Postat av: Britt-Marie Tornberg

Jaa, du Emiluttan, sorglig bil det där...den kanske behöver komma till varmare breddgrader eller var tror du och Martin??!?

2009-04-06 - 22:36:07
Postat av: Britt-Marie Tornberg

Lilla mammas Gullestumpis!!! Nu får du inte tro att du aldrig blir bra, för det blir du men då måste du sköta om dig lite bättre än att "hoppa" upp direkt, vid minsta förbättring och städa, åka o handla grejjer till Ert första nya hem tillsammans, som ni ju faktiskt har tid med när du blivit frisk och när ni bott in er ett tag, jag vet att ni vill ha allting klart innan flytten men jag lovar att grejjerna ni vill ha, finns kvar länge till i affärerna och nya kommer in heeeela tiden. Vad har man annars mest av om inte tiden.../Kramisar från Mammis & svärmamsen!

2009-04-06 - 22:43:18
Postat av: Victoria

Ja du ska nog se att det blir bra :) Jo allt är bara bra med mig.. Ja jag pluggar, MaB och NkB för att kunna komma in på Sjuksköterskepogrammet på Högskolan. Jag bor hos daniel för tillfället men ska snart flytta.. Lång historia.. Vad roligt gumman att du äntligen ska få flytta :)Hör av mig angående taco kvällen här frammöver :) Lycka till med allt så länge! KRAMIS

2009-04-07 - 15:09:41
URL: http://victoriabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin