Bloggtorka.

2009-04-23 - 00:00:18
Nu är jag hemma igen.. eller ja, har varit det ett par timmar och under dessa timmar har jag bara slappat och haft mig.
M började jobba riktigt först idag eftersom han varit dålig ett tag och varit borta i Ängelholm, så nu sätter hans härligheter igång!
Mina härligheter börjar nästa torsdag a.k.a schemat. Det är mycket helgen, nätter osv, men det är ju cash och tjäna bör man annars dör man, typ. Mitt tidigaste pass började väl 10.00 tror jag vilket är perfekt! Jag är ju ingen ljuvlig sockertopp om mornarna.. nej, ingen morgonmänniska här säg. So that's nice!

Dessutom är det cirkus veckan kvar till flytten vilket är superb eftersom jag vill inget hellre än att bara få mitt egna place nu. Ja, tack! Snart börjar allt kringel & krångel hit & dit. But hey, det är ju det jag vill. Typ.

Fniss, fniss.
Nu är det natti natti.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin