Nattugglan is back!

2008-09-24 - 04:34:14
Yäh, klockan har tickat över tidiga fyra, - på morgonen då alltså. Betyder alltså, eller oftast, att jag ikväll/inatt sover själv, utan Martin - vilket är dödens och som slutar med att jag sitter vaken tills.. alla andra kliver upp.

Idag drog jag ner TLC's greatest hits, därav det förra inlägget, och sen dess har jag suttit & snurrat det albumet på datan.. och det är grejtars! Snart kan jag varje lilla mening i varje lilla låt, och favoriten är såklart "Damaged", sjukt bra!
Mer än så har det inte varit.. faktiskt, så vet jag inte hur jag får timmarna att gå, men det gör dom.
Har ju  faktiskt städat, tvättat & gjort sånt man måste göra ibland.

Jag har börjat läsa min favorit ståupp-komiker´s blogg - Magnus Betnér, den enda svensken med yttrade åsikter, åsikter som de flesta svenskar går runt & grubblar på, och medans dom gör det så får han dom yttrade. Somliga tycker det är kul, somliga tycker det är skit. Jag tycker det är klartext och samtidigt skitkul - som  när Betnér kommenterar påståendet att homosexualitet är mot naturen: "Att bo ihop med nån man hatar för ungarnas skull, DET är mot naturen."
Inte sant, så säg..
Och på tal om Betnér så tänkte jag nämna att han kommer till konserthuset om precis 1 vecka, nästa onsdag 1/10 och uppträder i 90 minuter och det kostar 250:-. Alltid avgudat MB och hans intelligens och förra veckan började hans program "I ditt ansikte" på kanal 5 vilket väckte liv i mig & min humor för Betnér, jag började tjata till Martin om hur gärna jag skulle vilja se honom om han kom hit igen, då han var här förra året..(?).. och uppträdde.
Så vi får se vad komma skall, om man kan få tag på några schysta biljetter :)

Tecken på trötthet är när man börjar tveka på hur ord stavas, uttalas, osv..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin