Lille katt, lille katt..

2008-09-04 - 20:40:43
Mitt underbara lilla sällskap när ingen annan finns till hands, som tex. M? Jamen en kisse är ett perfekt sällskap, ligger vid en & kurrar, och det ger någon mysig känsla.. & idag fick jag till någon -helt okej- bild på honom, wie!

Skåda!






Näst sötast i världen, efter Martin.. fniss
eller delad första plats. Men lillebrollen då.. gaah



Ja, och idag fyller min dadi äldre & inte yngre, & det skall firas.
Klockan är 20.39, och ja, vi har inte ens ätit tårta än!
Wierdofamily.com
Postat av: Josephíne

fina kissemurren då (HAH!). och då ska jag säga en sak, jag är ingen kattmänniska. men den här katten var väl nånting extra ;) haha

2008-09-04 - 23:13:47
URL: http://jossposs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin