Dancing in the dark

2008-09-18 - 22:14:06

Det här kommer bli en lååång låång kväll har jag på känn & de hade jag redan tidigare idag.
Vakna med ett uppskjut, som vanligt, när M's vänner har en vana att ringa honom kring en nyfödd morron.. och de pratar också, typ om allt mellan heaven & earth.. & det som gör mig så sur är att när vi äntligen får en eller två dagar som vi båda kan sova ut tillsammans på, på en ca 2 veckor period, så får vi inte det. That's booring, men inte allvarlig tråkigt utan bara tråkigt. Men ja, så var min morgonskvist för idag.. & sen hade M planer på träning & utgång & sånt trams, fniss.
Så nu sitter jag här, och har ställt upp på att agera hämtning efter att grabbarna kelats klart på krogen, och klockan ser just nu ut att vara kring 22. De är ett par timmar kvar..
Ja, jag skulle ju kunna köra vårt "Saganomringen"-maraton, älskling? ;)

Äe. blir nog att latja med något annat.

Btw, är så förväntansfull!
Beställde färgade linser igår härifrån, vilket jag gjort förut en gång & då var jag ute efter brown eyes.

Denna gång valde jag en mer, blåögd blick!



och dessutom ska jag köra snygghättan ännu en gång & våga mig på lite mer slingor så jag verkligen får mig en ljusare nyans, som den jag är ute efter! & detta är väl en aning skumt, för brukar man inte bege sig mot mörkare nyanser när det börjar närma sig höst, vinter & dessa mörkare tider? I år blir det tvärtom i mitt fall :) jag ska bli en äkta svenne med blåa ögon & ljust hår

och som sagt blir min kommande helg med start imorgon, lugn. Det behövs! Jag kan inte komma ihåg sist jag var lugn en hel helg eller ska vi säga vecka. Dessutom blir min mamma så glad, så vi offrar denna helg för henne, ändå en kass helg för utgång osv - helgen innan löning.

& på tal om löning! Fick ett chockande men glatt besked när lönespec. dök ner i postlådan någon dag här i veckan.
Ja, jag får alltså mer än jag förväntat mig. Somliga tjänar bra på ynka 33 timmar, tydligen.

Oj, nu blev det en massa strunt för er, men - ca 10 min för mig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin