Britney is back!

2008-09-17 - 21:43:14
Idag tänkte jag bara slänga in ett litet inlägg om hur glad jag är över att se & veta att miss Brittan Spears finally is back on track, och dessutom håller på & skruvar på ett nytt album vid namn Circus som väntas komma i november.
Hon var även värd för öppningen av VMA och skötte det galant!
Och tack vare hennes låt "Piece of me" kunde hon ta med sig hem 3 vinster i kategorierna:
Video of the year, Best female video & Best pop video.
Jag kan känna glädje för den tjejen, för det tycker jag hon är värd. Och jag tänker stå, eller det gör jag ju genom att yttra mig om det på bloggen, jag diggar brittan! Hon är en bra artist, men med lite ordinary ambitions bara, som oss alla andra, och det är väl inget dumt, det blir antagligen bara klumpigt när man lever i det onormala kändisliv hon lever.
Get it, huh?

Och för er som missat VMA kan se hela den här.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin