Blåögda fllicka

2008-09-19 - 14:42:40

Idag fick jag mina blåa linser, som jag trott! men är det inte så jämt, när det inte är brådis med något, ja som en beställning, så kommer den snabbast möjligast, helt typiskt :)
Dom vart jättebra! Nu är det bara hårfärgningen & mina smycken som återstår, sen är jag nöööjd.

Ja, och idag är det ju fredag, och förmodligen vankas det inge krog & liknande, om det skulle vara nåt så skulle det bara vara lite små mys med tjejerna, sen sviker jag mot krogandet.
Jag är nog lite sliten efter nattens bravader dessutom.. ja, mer om det klämmer jag inget om, finns inte mycket mer att säga än att jag slutas aldrig förvånas över att behöva bli besviken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin