Dödssicken..

2008-10-04 - 11:07:39

Lär dig en sak: Lita på din intuition, brukar bli bäst.
Titt som tätt i veckan har jag känt mig hängig, som om nånting är på G att bryta ut.
Och jaa, här ligger jag.. helt död i kroppen. Det började med en galen huvudvärk igår kväll när jag skulle iväg & kalasa hos Pernilla som fyllde 20 i veckan. Headquaken blev bara värre & värre och jag kände mig bara sämre, tråkigt nog.
Dessutom får man ju inget dåligt samvete alls när det blir så illa att man måste överge party't för att bege sig hem för att proppa mun full med alla olika, möjliga värktabletter, vilket knappt hjälpte. Tog ett bad på det med & försökte låta själen slappna av litet.

Men hursomhelst, är jag så himla tacksam till Martin♥, min älskling, som kom hurtigt & hämta mig - du är bäst!

Vi la oss på stört sedan & somnade nog där rakt av. Men min natt har varit allt annat än ljuvlig & lätt, men så brukar det ju vara när man är sjuk.

Klockan är strax efter elva på morgonen nu..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin