6 stora röda rosor, lala la..

2008-10-01 - 12:47:07
I måndags när jag på kvällen klivit ur ett bad, en dusch, etc.. och kliver in med min gyllene rosa badrock i mitt rum & ser ut som självaste fan, så sitter det en guldgosse på sängkanten och prasslar med nåt stort..
Prasslandet visade sig vara en blombukett inslagen.. till mig.
Med en berörd känsla öppnar jag den och ser 6 stora röda rosor, till mig.
What to say? Jag blev verkligen rörd av det.. aldrig har jag, faktiskt, fått ens en ros av någon kille i ett förhållande.
Så här står de i en vas på mitt bord, och påminner mig.. om.. honom, och oss, och om hur mycket jag tycker om honom!

och att jag litar på Dig.. ♥



Postat av: Sanna

Guuud va söööt! :D Han är allt en toppen kille den där Martin :D

2008-10-01 - 21:34:10
URL: http://saannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin