Listigt..

2008-11-16 - 02:26:35

Denna snodde jag från Charlotte


Dig Själv
Vad heter du? - Emilia
I mellannamn? - Josefine Maria
Vart bor du? - Gävle
Trivs du där? - För tillfället får det vara okej
Brukar du läsa horoskop? - Ja, när man typ sitter emd tidningen varje morgon så är det ett "måste"
Har du körkort? - Ja
Favoritdjur? - Har nog ingen favorit direkt
Vad spenderar du dina pengar på? - Säg de, slöseri
Festar du ? - Ja de gör jag
Sprit, cider, vin eller öl? - Vin
Brukar du bli för full? - Näe, eller.. ibland kanske
Antal kuddar i sängen? - 5
Kan du baka bullar? - Kan kan jag nog, men om dom blir goda vet jag inte
Bläck eller blyerts? - Bläck
Mc donald's eller burger king? - Varken eller
Är du allergisk mot något? - Nickel
Äger du ett busskort? - Nope
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Dricker oftast inte mjölk, men isåntfall grön
Vad åt du till frukost? - Inte ätit någon frukost idag
Hur ser du ut idag? - Pösig.. mjukisar, tshirt & ruffs
Nästa mål i ditt liv? - Jag vet inte, väntar på någon slags uppenbarelse, men antar att de är att få ett jobb + flytta hemifrån
Vad såg du senast på tv? - Kommer inte ihåg, tittar nästan aldrig på tv
Hur svarar du i mobilen? - "Hej de e Emilia" eller "Emilia" bara
Vem ringde du senast? - Oj, ärligt talat så ringer jag typ aldrig någon om det inte är i ett nödläge, fniss.
Vad sa den du ringde? - Dunno
Antal timmar sömn inatt? - Inatt? Min natt innehöll hemgång från krogen, och då menar jag gång.. tills en ängel (taxichaffis) tyckte så synd om mig att han plocka upp mig & körde mig hem. Men efter de, ja kring 5-6 sov jag till 12 - död
Sov du ensam? - Imorse? Ja.
Vad innehåller din favoritnattmacka? - Knäckemacka med massa makrill, mjaaaam, eller kaviar & ost :)


Senaste personen som
Sov i din säng? - Just nu ligger lillebrollen & sover där men annars är det Martin såklart
Såg dig gråta? - Martin
Fick dig att gråta? - Jag själv
Du delade en drink med? - Öh, dunno
Du gick på bio med? -  Kommer inte ens ihåg när jag var sist på bio
Du gick på stan med? - Martin
Skällde på dig? - No comments
Skickade ett e-mail till dig? - Men de är ju typ bara massa skräpmail man får, oftast

Har du någonsin
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja
Bråkat med ditt husdjur? - hehe ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Kanske inte exakt, men liknande


Saker
Tar du droger? - Näe
Dricker du? - ibland
Vem är din bästa vän? -  har ingen direkt bästa vän, bara massa olika härliga som är bra på olika sätt
Vad är du mest rädd för? - Döden
Vilka kläder sover du i ? - Tshirt
Vart vill du gifta dig? - Så långt har jag aldrig tänkt
Vad hatar du verkligen? - Skitsaker, som beteenden folk kan ha, otäckheter som tillåts ske varje dag, och liknande.
Har du varit kär? - Ja, och är.. verkligen så kär.
Kör du? - Kör bil? Ja
Har du ett jobb? - Inte för tillfället, nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - Somtimes, sometimes not. Är nog ganska "ensam-varg" av mig.
Är du ett hälsofreak? - Äe


Stuff
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - De vet jag inte. Hur ska man veta att man inte har någon chans?
Är du ensam nu? - Syrran & hennes pojkvän i bakgrunden
Några piercings/tatueringar? - Tunga, öron & en tatto på vänstra skuldran
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Alltid, på något sätt sätter sig texten till varje låt jag lyssnar på minnet
Vill du gifta dig? - I guess, de är väl en flickdröm alla tjejer har/haft
Vill du ha barn? - Jaaa.. jag bara längtar till den dagen då man är redo

Favorit 
Rum i huset? - Mitt rum eller tvrummet
Typ av musik? - Allätare, och så beror det på humör
Månad? - Juli


De senaste 24 timmarna
Gråtit? - Ja
Köpt någonting? - Näe
Varit sjuk? - Varit rätt vissen idag, ja
Sagt "jag älskar dig"? - Näe
Velat säga till några att du älskar dem? - Ja
Träffat nån ny person? - Ja
Saknat någon? - Ja
Kramat någon? - Martin
Kysst någon? - Martin


Senaste
Låt du hörde? - Suttit med random mellan Jeff Buckley, Maria Mena & Michelle Featherstone
Film du såg? - Var typ PB avsnitt på datorn
Drink du köpte? - ingen aning
Sak du stal? - Inte är jag sån inte
Mat du åt? - Pommes & fläskfile
Gången du åt en 7-Eleven korv? - Aldrig gjort
Människa du slog? - Vet inte
Senaste stora bussresesan? - För 3 månader sen till Sthlm
Senaste långa telefonsamtal? - Inatt
Senaste dusch? - Imorse
Senaste irritation? - Igår kväll

Postat av: Josephíne

oh no =( vi kör en torsdag igen. så hänkar du! :)

2008-11-21 - 07:27:11
URL: http://jossposs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin