Studentklänning, hallå?!

2008-05-15 - 19:31:23
Var är du, studentklänningen i mitt liv!


Jag har idag sprungit till alla tänkbara möjliga affärer på lunchen, vilket var Gina & Indiska. De fanns jättefina jättesöta klänningar, me like! men inte rätt storlekar.. antingen var det för stort eller för smått. Trötta, och suget på att sy in något man köper klart är ej stort. Köper man, betalar man så ska man få det helt klart inte hugga in & börja fixa och ordna på egen hand.

Har även kikat på nätet of cårs. asos, H&M, Halens, Ellos, Laredoute, allt! men då finns det inte stl:ar heller.
Och så tycker jag det är lite av en chansning att beställa sådär. Ifall det inte passar, ifall de inte ser bra ut, ifall det inte blir som man tänkt sig, då får du börja krångla med att skicka tillbaka paketet.
Jara, jara. Om du har något tips, så ge mig gärna :)
Postat av: fia

forever21 sjukt snygga klänningar!!

2008-05-17 - 15:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin