Some people never learn..

2008-05-27 - 18:25:44
Jag tänker, å tänker, å tänker.. Sån är jag.
En del tjejer är så jävla dumma, blåsta, ja helt rent utsagt puckade!
För lyssna här.. Om det är en tjej som vet om en annan tjej som hade en.... snygg kille kan vi säga.. killen var otrogen, eller nåt, ja vi säger så, och det tog slut. Och den här andra tjejen blir intresserad av den här killen.. "åh han är singel..." jara, jara, nytt kött på marknaden liksom.
Hur tänker då oftast denna intresserade tjejen? Ja, precis som jag sa nyss.. inte att oj han betedde sig dumt, liksom, who cares.. och här kommer själva poängen.. att har det hänt 1 gång kan det lika gärna hända en 2a gång, och enligt mig oftast, ja.
Och självklart gäller ju detta inte endast tjejer! Killar kan också var jävligt blåsta! tro att "näe men hon skulle nog inte göra så mot mig.." eller det patetiska är att man oftast inte tänker så långt, utan att  allting är guld & gröna skogar.. you see what I mean?

Jag menar det bara som en viss varning, att alla igentligen borde tänka på det.
Folk kan ändras, javisst! och man brukar väl säga att alla är värda åtminstonde en chans.. men det är där det skär sig när det gäller upp till var och en.. eget val.
Man brukar också säga att en alkoholist är alltid alkoholist även om denna inte dricker.. då är denna endast en nykter alkoholist.

Åter igen, jag hoppas ni förstår mig rätt.
Var rädd om dig & det lilla hjärta du äger & har om du bryr dig om det.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin