Jadå barra!

2008-05-28 - 00:24:55
Donat med ditten & datten :)
Nu är balklänningen totally klar! wiie. glädjerop, ja!? bilder kommer senare
Pinulade till ett par blommor & ha till håret också.. piint pint!

Och idag tog jag tag i allt kände jag.. lämna trötta skolböcker, tack & hej för mig religion-Lena! bra hej. och sen.. ja fixade klart klänningen, återigen wiiee! sedan kirra jag lite hårfärg, solarium och pyssel&prassel till alla kvarvarande skolgöra to do. Färgat håret, jepp. Behövdes.. och snart blir det the final cut också.. de ni, det ska nog bli en suprise.. om jag nu törs, joooo.. De skall göras! needtoooo.. Kan vara skoj med förändring.. de vet ju jag, not.

Nej! Emotionellt tal imorrn bitti, sen är det nothing left to do i skolbänken.. då är de bara herty perty!

Hej då Polhem, *klapp, klapp klapp*
Postat av: Tess

tack och hej religion lena:D haha

Tagga balen,min kavaljer;)

2008-05-28 - 19:14:33
URL: http://tessen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin