Himlen är oskyldigt blå

2008-05-04 - 16:36:02
Jag fattar allt & ingenting


Hejsan bakis-sunday.
Ännu en...
Men igår bröt jag mot trenden. Jag var faktiskt ute & slira lite.
Det var ett tag sen....

Det var kul! Pallet själv snurra vid en busshållsplats vid gavleån kring 3.30 inatt.
Slirig? Men kul var det. Hoppa över staket & grejer, igår lektes ligist. Kul som sagt.

Nu känns allt sådär grymt bra, förutom att man har ett trött prov imorgon och det är så jaevla skoj. Not!
Vankas studentmössor har jag hört! Me like

Studentklänningen då? Skorna? ja skorna för inte ska jag slira mig med 1 par den 13e i 6e, nej det får bli 2 par tack. Efter smaskiga bilder på studentfötter.. och sen kommer tanken på hur fan man kan lägga in nåt så smaskens.. uuh. Singel I guess.

HAH!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin