Tisdag

2008-03-11 - 20:37:03

Försov mig 2 timmar imorse. eller "försov" jag då?
Hehe. Who knows, det enda jag vet är att jag börjat bli sjukt trött. Varit sjuk ju, jag vet och nu är jag bra, lite hosta & snörvel kvar men frisk. bara att lära sig leva med det.
Eller.

Varje kväll innan jag ska sova eller borde iaf, så tänker jag på uppkörningen, jag är grymt nervig! Jag längtar så, men har förberett mig på ett bad resultat, lika bra. Och tårar kommer det komma hur det än går. Så det får gå som det går.. men jag hoppas såklart på tummen upp! tidigt någon dag under påsklovet är det iaf :)

Annars?
Snart är det dags för att börja sy the balklänning. Looking forward to it, eller?
Såhär är det tänkt på ett ungefär att den ska se ut iaf

 

Hittar inte den riktiga bilden som jag ska ha som "inspiration".
Men den hänger på kylen :)


Håret hade jag tänkt mig nånting såhär:


   

kan nog bli bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin