Att leva

2008-03-08 - 14:05:19
Nu är jag verkligen ur spår angående blogg.
Hinner inte läsa eller skriva någon blogg.
Vad tar upp min tid?
Jo, den senaste tiden har jag varit sjuk, riktigt sjuk. Legat däck i säng.
Fick ju alltså halsfluss förra veckan, började käka pencelin, söndagen slog åter någon härlig bacill ner mig igen, denna gång var det hosta. Jag hostade halft upp lungorna och hade noll energy i kroppen, läskigt var det.
Söndag, måndag, tisdag låg jag totalt död. Ingen mat, bara sova sova sova, kippande efter luft, och jag var så extremt låg på energi att försöka andas var det enda jag orkade med. Att prata? nä det orka jag absolut inte. Nåt ord som typ "dricka" kunde jag kanske få ur mig. Ah det var illa..
Men jag proppade i mig piller & härligheter så jag kunde stå på benen på onsdagen då det var halkan. Den va funny! visst. Och ja uppkörningen är bokad nu som sagt. Datum-no comment, men soon, very soon.
Sova efter det och sedan praktik, jag kallar det "jobb", torsdag fredag. Och det är så underbart där, jag verkligen stortrivs! nu har fega jag lärt mig kassan - stolt! så nu står jag där och glänser, riktigt kul! ge mig tor-fre. Ska även lämna ett cv till nettan i hopp om extrajobb, det låter rätt pos+! Har även lämnat cv till BikBok, då jag & mamma såg att de sökte extrajobbare, så håll tumsen!

En lugn helg blir det, kan vara skönt.
Jag bara tänkte på...
Låt nästa vecka börja.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin