Tack!

2008-06-29 - 18:45:35
Gårdagen var helt omvriden, vrickad men för jäkla kul! Vi firade alltså mig som har min birthday på tuesday..
Det tog sin tid innan kvällen hamna i spinn.. började med stopp i toaletter, arga people - för vad kan inte alkoholen ibland ställa till med, och massa annat.. men utöver det var det en jäkligt skoj kväll och jag tackar både pojkarna & flickorna, speciellt Ernst som hjälpte mig med toilett-problemet! meeeen..
En utgång på hangan & där var Emilia en aning.. vad ska vi kalla det.. äh, jag var helt enkelt glääd & härlig och hade the time of my life, eller äe, vi kan säga a sort of golden moment.. även fast en del människor verkar ha problem. Men de skiter vi i!
Slutade med lite eftersliiir & runt en 9 kom jag hem i säng, så jag är rätt nyvaken nu, ja.

Men vi bjussar på gårdagens enda knäppta bild som är en vimmelbild & jag ser ut å va förjäkla happie, visst?
Eller typ skit cool... hah, jag menar, jag skrattar högt, hahahaha....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin