Oh, my..

2008-06-22 - 22:33:46

Söndag

Det säger väl allt.
Fast iof har hela midsommarhelgen känts som en söndag, mycket att ta itu med..
men ändå inte..

Nevermind.
Nu är det iaf söndag, och jag är ledig fram till onsdag, då är det jopp jopp igen!
Om de inte skulle få för sig att behöva mig tidigare..
Ja, inte skulle det skada, jag trivs så bra så det är bara kul.
Bara långtråkigt att bara sitta här hemma.

Och ja, nu har funderingarna kring lönen & allt som kommer i veckan, blivit sådana att jag tillomed funderar på att skaffa bil.. igen. Hade en liten fiat uno förra sommarn/hösten.. dock inget körkort då, men nu så har jag det + en liten inkomst som behövs om man ska ha bil, för visst kostar det. Och.. jaa.. friheten att ha bil är ju enorm, så det skulle vara nå grymt skön! Bara kunna dra när man vill, ta kvällsdopp, ut & busa lite, åka på roadtrips.. fint de!
So we will see.. håller på & kikar litet nu med dadi iaf. Så atteh, ah.

Later


En bild på min gamla bil.. haha ful, men åh så härlig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin