Midsommar

2008-06-20 - 12:35:24

What to do?
Jag ska iaf bara vara hemma, för en gångs skull. Dressa mig lite fint och bara umgås med familjen tänkte jag.
Visst hade det varit roligt med något äventyr som det vanligtvis brukar bli, men äe inga sådana planer i år.
Har jobbat hela veckan, så kan vara skönt att bara få vara.. trots att det är midsommar. Och så även tycker jag det är lite utav överskattat kring det hela, alltså midsommar. Javisst är det jättemysigt om man väl gör nåt, men känner inte så att jag måste gör något.
Så i år får det bli som det blir.

Nästa vecka är det löning, samt sista studiebidraget + apu-ersättning.
Ja för skönt ska det bli.

Menneh, glad midsommar!


So long, suckers..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin