Singoaller

2008-07-06 - 12:46:54
Och lyssna på när singlarna kör sin gruppsång!
För vi ska SUPA, KNULLA, KASTA BATTERIET!

Kort och gott sammanfattningen av gårdagen.. typ.
Vi var en bunta singoaller, åtminstonde jag + 1 till.
Vi hade kul, körde förluv med mattematik.. och så bestämde vi redan tema för nästa helg, men det återstår att bli en hemlis.. ett tag till, at least. Vi körde även lite diss-dans. Fishen i watret. Fnissen på det!

Och som jag gör, halkar vi neråt på stan & in på hängalösen, fint de med, dock var vi lite early, kan jag tycka.
Men som sagt, en bunta singeltjejer kan väl lätta upp en stämning fin som aldrig förr! And we like it.

Och som sagt, jevligt kul, som vanligt då..

Efter allt detta så är jag såklart trött.
Och tröttare blir jag... när det inte går att finna ord för såna som dig.
Men som sagt det skiter vi i.

Beth Hart - Learning to live
eller behövs det en tolk för det med?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin