Nu får det va nokk!

2008-07-29 - 01:35:07
Tomt med ord på sistone.
Men vad ska jag säga? Det händer inte så mkt mer förutom jobb hit & dit, och det är kanske inte skit intressant to reada om jämt. Fast igentligen händer det massor.. Allt & ingenting.

Juste, allt & ingenting!

Livet känns bra tramsigt för tillfället, så därför ska det bokas en lång-semester to mitt favvo country, hah, Türkey - Alanya, ofcårs! Jag & Mickilus.. kan det verka mer än rätt? Det ska bli heltoppen. Förmodligen drar vi 30e.. ja, augusti förstås, då vi båda just nu jobbar som idioter.. den ena med att torka russinrövar & bli slagen.. och den andre med att säga "hej, hej, hej" femhundraelva ggr om dagen, typ, och verka skit lycklig, sådär, som alla andra ytligt falska känslomässigt störda, s k människor...

Blä, pesso in the wind, då skiter vi nog i dehär & säger gonatt iställe...

Gonatt.

Ps.
Självklart vill jag wisha dig good luck inför morgondagen..
Good luck!
Ds.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin