Nighti nighti

2008-07-07 - 21:31:02
Vilken morgon det blev.. slog på datan för att kika bussarna då dom ändrat busstiderna.. Men äe.. jag är i tid & allt känns perfekt, men ändå ska bussen svepa förbi en.

Så började min måndag.
Tröttsamt, ja.

Som en stock låg jag sen & snarka i sängen på direkten jag kom hem, my light for the day, liksom.
Sen vart det lite girltalk med Mickilusen, hemkommen från Alanya & brun som skit, fräscht, men sant.
Jag vill också.. men det kommer, min resa. I need to, I have to.. Ja.

Sen har det inte vart mycket mer, bara massa mys framför massa myslåtar. Me like.
Nu är jag ledig fram till 16.00 på onsdag, och det är då stadens sommarkvällar drar igång & vi på Lindex har öppet till 21.00 med en massa erbjudanden som startar kl.19.00, och just nu på onsdag är det artister som Magnus, magnus... nånting, men han som är med den där Jessica Andersson (fame?) hette dom så.. Ja, dom är det iaf.

Haha, nu är det middag & sen nanna... eller?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin