Friday, hey ho

2008-07-04 - 13:58:38
Igår var det jobb som sagt.. och jag hade ju tidigare skrivit om att jag var galet sugen på en svängomrunda på krogas! Ja, och så blev det, igår. I all hast hem, fixa lite förluv & så var det bara och draaa iväg. Det vankades mig & Sanna hemma hos henne i a-berg, vilket ghetto.. är det inte en zigenare tvärs över gatan så är det småglin här & där. Men vi gillart ändå!
Jaa, och jag hade ju alltså jobbat som sagt och inte hunnit med så mycket mat under dagen, jag menar en liten lunch på mina 45 min är inte mycket att överleva på om man ska ut & hurra! Så det blev, märk, i all hast okryddade nudlar.. jag menar.. mitt i allt fishermanshottande & vin pimplande. Fint! men visst sörru. Sen blev det buss, till nästa b-plats då sanna både märkt att jag tagit jonas, her boyfriends cigg & att hon glömt sitt leg. Skitfint. Och det var nog den kortaste busssträcka jag nånsin åkt. Thanx.. Så ja sen blev det taxi, och vi kom in till slut.. och hulk, hulk på det.. Men jag slirade in på krogen tillslut & hade jevligt kul.

Världens bästa mamma besluta för att hämta upp mig från krogas & bra var väl det, så man slapp hamna på nån tjaskig efterfest.. Trött som jag var efter en hård & tuff dag, var sängen min nästa hållplats.. Colan, jag & bädden, på direkten man kom hem. Däcken där. Usch.. Men idag mår jag fina fisken :)
Och imorgon är det jobb, så idag blir det baaara njuta sol sol sol at home, så får vi se vad som kan komma att ske ikväll.. Lugnt blir det iaf, så vi taggar till imorrn istället.




take me back

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin