Bang bang

2008-07-18 - 23:12:05



DAGENS VILL HA: 25e - Löning
DAGENS KLÄDSEL: Leggings, tunika & kofta
DAGENS SMINK: Mascara, kajal
DAGENS FRISYR: Hästsvans, vilket alltid påminner mig om hur långt hår jag har, gosh
DAGENS HÄNDELSE: Äe men hela jobbveckan är en stor händelse.. ungar! Man kan tro att jag jobbar på ett dagis ibland.. tro mig.. Telling more later
DAGENS LÅT: Låten ovan Shwayze - Buzzin'
DAGENS PLANER: Inte mycket mer nu va, såååva, bädden alltså nästa
DAGENS SAKNAD: Bränna
DAGENS DUMMASTE: Vakna helpigg runt 5 på morron.. gäsp
DAGENS SJUKA: 6 plagg - 180 spänn!
DAGENS DROG: Lattén!
DAGENS ROLIGASTE: Mina joppkamrater :)
DAGENS FAVORIT: Mamma's line: -"Åh, jag skulle blivit sjöman! men det går ju inte när jag inte ens kan åka båt." äe men det var roligare när pappa sa det :)
DAGENS KÖP: Clothes
DAGENS GODIS: Småbönor, faktiskt
DAGENS HUMÖR: Äe men glad & nöjd med det
DAGENS ORD: Trötta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin