Time to kill some time

2008-01-07 - 19:26:23
1. När gick du upp idag?
gaah, sent. ca 13.45. jag äl en tlöttis!

2. Diamanter eller pärlor?
diamonds are a girls best friend, u know

3. Senaste filmen du såg på bio?
Ärligt talat. Det var skiiiit längesen, tror jag. Lilla kycklingen, och de e ju typ mer än 2 år sen? (btw, tro nu inte att jag är nån tokstolle som går på bio & kikar barnfilmer for fun, utan de var jag & danne som gick för lillebrollens skull )

4. Favorit-TV- program
Hmm.. Simpsons & 2 ½ men, love it!

5. Vad åt du till frukost?
Eftersom jag vaknade så sent så vart det kinda frulle/lunch liknande. Gårdagens dinner, tacopaj. Uuh..

6. Vad är ditt (dina) andranamn?
Josefine Maria

7 Din favoritmat?
Alltså det är olika hela tiden. Menne, tacos är ju oftast i toppen.

8. Vilken mat gillar du inte? 
Jag är ju typ sån som äter allt.. Men jag gillar ICKE typ lax.. sån där geggig, slö liksom.
 
9. Favoritchips?
Sourcream

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället
Har bara brända blandade jag lyssnar på

11. Vilken bil kör (övningskör so far) du?
Mami & dadis volvo 7nånting.. eller 9nånting kanske?

12. Favorit macka?
Knäcke & makrill, mums

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Högfärdiga, egoistiska, och sådana som inte tycker en smula illa med sig själv, alltså, älskar sig själv så grymt att det lyyyser om de! hemskt ju. Såna kan jag kräkas på.

14. Vilka är dina favoritkläder
Älskar mjukisar, for sure.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
I ♥ turkey, men just nu kvittar det.. skulle ta var som helst där solen & värmen gästar.

16. Favoritklädmärke?
Är ingen märkesnisse
 
17. Var vill du dra dig tillbaka?
Vill inte dra mig tillbaka till nånstans inom tid eller plats.. vill hellre dra mig nån vecka framåt för att se vad tid & plats har att erbjuda då, just nu händer inget, typ
 
18. Favorittid på dagen?
Typ eftermiddag, kväll, natt. Ingen morgonmänniska, gillar mörkret!

19. Var är du född?
På BB.. tihi, Löwenströmska sjukhus, upplands väsby

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Hockey hockey hockey!

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca cola 
 
22. Fotboll eller ishockey?
Båda är lika roliga å spela, kanske fotboll lite mer, men hockey är roligare å titta på.

23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Ruskig nattuggla

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

25. Vad ville du bli när du var liten?
Snut

26. Bästa barndomsminnet?
Hmm.. alla stunder i stugan.. då både moster & morfar fanns

27. Varit i Afrika ?
Nä, men vill!

28. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Not yet

29. Varit med om en bilolycka?
Yes

30. Favoritdag i veckan?
Typ fredag

31. Favoritrestaurant?
Ingen restaurant människa

32. Favoritblomma?
Har ingen? Liljekonvalj är väl fin :)

33. Favorit-snabbmatsrestaurant
Har ingen sån heller?

34. Äger du en cykel?
En rutten en, kan knappast kalla den cykel

35. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Att utöka, huh? är jag korkad eller är jag

36. Läggdags?
Late, oftast too late :/

37. Senaste personen du delade en middag med?
Familjen?

38. Vad lyssnar du till just nu?
Tvn

39. Favoritfärg
Svart, vit.. gillar många färger.. och svart & vit är väl inte ens färger, mohah

40. Hur många tatueringar har du?
One
Postat av: Tessen

hehe jaa jag var skit nervis. men jag klarar det nog nästa gång, känns så:)

2008-01-08 - 12:45:12
URL: http://tessen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin