Saturday morning

2008-01-12 - 10:58:50

Morrn morrn.

Idag var det lördag. Ingenting planerat, känns rätt bra, för just nu vet jag inte vad jag vill. Skulle lika gärna kunna ligga hemma & ta det lugnt som att jag skulle kunna gå ut & umgås.
We'll know later..

Min besökarstatistik har ökat enormt, skitkul!
Kul att veta att någon tycker detta strunt jag skriver är intressant. Eller strunt & strunt.. ibland.
Och kommentarer, ge mig! det är bara för skoj. Både bra & dåligt, och dåligt menar jag saker jag kanske kan bättra på med i min blogg.

Glömde kanske nämna namnet på filmen denna scen nedan var tagen ur.. Men den kanske var rätt uppenbar också? Romeo & Julia, med Leo DiCaprio & Clarie Danes.. åh, de är ju så underbara.

Mennee.. hur ser eran lördag ut?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin