Mig-lista

2008-01-18 - 18:15:50
Vilken ålder började du revoltera? Måste fråga mamma, och hon säger att det var i det första lall-förh. jag hade när jag var "ihop" med en kille som mamma o-gilla, och en dag hade jag väl betett mig illa & fick inte åka & träffa honom, då blev jag galen och sparka hål i min dörr. Annars vet jag inte vad jag ska ha gjort för att kalla det "revoltera".. och ja åldern, va var jag? 12..?
Bra egenskaper med dig själv? God lyssnare.
Dåliga egenskaper med dig själv? Mitt temperament.
Är du tacksam över ditt liv? Tacksam? Jag är väl glad att jag har det som jag har det. Som sagt, finns de som har det mycket värre.. som inte har något hem, inga föräldrar, ingenting. Jag har ju något av dessa iaf.
Har du fått psykisk professionell hjälp någon gång? Nej
Brutit mot lagen? Hmm, har ingen stor koll på vad lagen alltid säger. Men jo, nu detta nyår som var gjorde jag något dumdristigt, dock inget jag tänker ta upp.
Hur många... Men lugn nu kalle
TV har du/ni? Jag har 1, mamma pappa 1 = 2 i hushållet
Datorer har du/ni? 1, vill ha en egen
Rum har du/ni? 5 rum + kök
Är du emot rökning? Gillar det inte
Vilka åldersgränser bör sänkas/höjas? Åldern på bolaget kan sänkas tycker jag. Det kvittar ju ändå? Ska dom ha krogen på 18 kan de lika gärna ha bolaget på 18.
Vilket land skulle du vilja bo i? Turkiet, varmt, härligt. Vackert land, & de flesta turkar jag träffat på där har varit jättesnälla
När var du tillsammans med någon senast? I april, 2 år sen.. hatar att tänka på att det gått så långt, dags att hitta nån? Jaa!
Är du en bra dotter/son? Jag tycker faktiskt det. Jag har aldrig rökt & såna dumdristiga saker. Alltid skött skolan oså. Så jo det tycker jag. Och faktiskt så har min mamma & pappa tillomed sagt att de önskar att jag gjorde lite mer saker, att jag blev lite mer wild&crazy. Men det tycker jag att jag kan vara, ibland. Det får duga så!
Favoritdricka (ej alkohol)? Vatten, cola eller en kopp te
Göra efter dina studier om du studerar? Jobba, jobba jobba, resa.
Senaste sms? "Hihi tack och det gör mig glad att du blir glad hjärtat, nej nej du väckte inte mig som du märkte ;P jag längtar! Hoppas det är bra med dig annars Puss"
Senaste samtal? Angelica
Är du emot sex före äktenskapet? Öh näe? Då vore det väl ganska kört
Bästa känslan? Att må bra, att ha kul, att trivas
Gör du något för välgörenhet? Hmm mjaa, skänkt någon krona nångång kanske
Vill du ha barn? Jepp de e klart
Gillar du att läsa? Jag har mina stunder då jag kan vara en riktig bokmal
Favoritårstid? Summertime
Denna buss åker jag oftast: 12an eller 2an
Hur mår du just nu? Bra? humörsvängingar dock
Göra ikväll? Ta det lugnt, vänta på mormor som kommer till oss igen :)
Vilken startsida har du? Aftonbladet.se
Vilken talang borde du ta vara på? Tell me
Vad är du dålig på? Ha tålamod
Favorittidning? Läste ofta Story förut, men nu? vanliga dagstidningar bara. Veckorevyn är dock bra!
Var bor dina släktingar? Okej: Skåne, Örebro, Dalarna, Kiruna, Pajala, Italien?-(en italiensk farfar jag aldrig träffat) - snacka om släkten över hela landet
Vad tycker du om unga mammor? Vad finns det att tycka?
Favoritblogg? Mja har väl ingen sådan riktigt
Varit med i TV? i vad? Have I? jaa, det har jag ju.. men bara sådär. Det var när stadskampen? hette den så måntro.. var här i gävle för något år sen, & jag och danne stog där och tittade på & kramades.. snacka om hela sweden fick se some love. hah!
Varit med i tidningen? När och hur? Mm.. när vi flyttade -98 till norrsundet från Sthlm. Mamma kallade n-sundet paradis bla bla.. pinsamt bara. Men det var då det. Stadsborna som kom till den lilla byn.. uuh.
Talang vi inte visste du hade? Vet inte om det är en talang.. men folk kan bli sjukt galna på mig på detta. Om jag lyssnar en skiva, ett par låtar nångång, så kan min lilla hjärna memorera upp hela låttexten.. Som tex. Linkin Parks album - Hybrid Theory, börjar jag lyssna kan jag texten utantill.. bara jag hör lite melodyyyy. Jjja.
Vänner ska:  Kunna finnas där, nångång uppmuntra, ha kul med en, & ställa upp såklart!
Favoritskådespelare kvinnlig och manlig? Alltså det är ju massor. Men Johnny Depp, solklar! Mel Gibson. aah.. 
Hemmafest eller gå ut på krogen fest? Hemmafest självfallet! krogen är kul med, men man splittras osv. Hemmafest, då spar man pengar, träffar ofta nytt folk, snackar, gör tok & har galet kul hela natten typ.
Är du troende? "jag tror på nånting, hihihihihi"... äsch. Jag tror på mig själv.
Har du åkt fast för snatteri någon gång: Oh nej. Skötsam sa jag ju
Jag ville bli när jag var liten: Polis, den du!
Postat av: Färegård...

Linkin Parks album Hybrid Theory är ju så bra.. Inte faen visste jag att du lyssnade på sånt ;)

2008-01-19 - 16:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin