lovely

2008-01-11 - 22:34:33
Denna movie gråter jag alltid till.. den är så, så.. fin. Den är igentligen inget att rekomendera, ingen skitbra film tycker de flesta, men är man som mig, skrattar åt allt & inget, gråter åt allt & inget osv, så kan man kika..
Jag smälter!
Och Leonardo DiCaprio är sånt ögongodis, gash. Jag blir typ kär.. Varje gång jag ser en film, eller bara ser en gnutta av honom..
Denna scen iaf, lovely! det bästa i hela filmen.. nu är det ju lite av montage i den, så man får ej höra vad de säger, det är synd.. Men se den.. och smält!


Åh, jag vill bara haaa

Postat av: carro

okej, ska helt klart kolla in den (;

2008-01-11 - 22:42:43
URL: http://www.carolinesoderblomgrans.blogg.se
Postat av: Carro svarar;

testade att lägga ett lager till, men det är ingen skillnad alls, så ja. jag dissar den med.

2008-01-12 - 09:44:40
URL: http://www.carolinesoderblomgrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin