Just nu

2008-01-21 - 14:44:59
Namn: Emilia
Kön: Ladie
Ålder: 18, 19 i sommar
Längd: Typ 161 kanske
Pojkvän: None
Smeknamn: När vi sitter hela familjen & kikar film så kallar pappa mig saker som översten, majorksan and so on.. och varför, jo därför att det snattrar jämt mitt i filmen om vad det är för skådisar & vilka domär ihop med och vilka de har barn med osv. & när de väl är tysta så tänker jag högt. haha.. Smekis annars? kallas nog inte smeknamn utan bara folk som tar fel och då brukar jag få heta Emelie, Emelia.. i helgen fick jag tillomed heta Elin? :D men det gör inget. Jag får agera förstående.
Bor: Gävle, s. bomhus
Hårfärg: Brun/rött.. dags att lägga i en brun igen så det röda försvinner a little bit more. + nån ljus slinga dåe.
Ögonfärg: Knallblå när jag var liten, men nu är det någon blandning mellan blått & grönt tror jag.

Har du någonsin:

Ätit sushi: Näe, men är villig att prova
Varit ihop med någon som varit otrogen: Det vet jag inte, helt säkert
Klättrat på berg: Nja, har klättrat på klättervägg
Sett vita huset: Ah på TV, hiih

Antingen eller:
Kallt eller varmt: Värme
Spets eller satin: Både
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Regn
Rosor eller tusensköna: Rosor for sure
Vår eller höst: Både, men mer vår kanske
Matte eller engelska: Eeeengelska
Hund eller katt: Har ju haft hund hela mitt liv tills nu, & nu är det kisse.. men jag säger nog.. båda

Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Njaaa, näe
Vet den om det: Nja? näe.. vi säger näe

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Mja, lillebror
Bråkat med en kompis: Nope :)

Gillar du att:
Ge kramar: Love it! älskar kramar
Ge massage: Mjaa.. att ge någon man tycker om ibland sådär kanske. Mamma verkar tycka jag är kung på den punkten & tjatar jämt! men man blir ju så tired i händerna
Gå promenader i regnet: Ja, med rätta kläder.. men hellre ligga hemma i sängen & mysa, passar bättre + mysigare

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Fyllde myndig, klara teorin, festa festa festa. & sola & bada nån liten gång.
Svär du för mycket: Det är till & från. Nu är det rätt lugnt faktiskt
När duschade du senast: Igår kväll, ett bad faktiskt!
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svart
Vilken låt lyssnar du på just nu: Evanescence - Anywhere, underbar
Vad är bredvid dig just nu: Inget, jo en stol
Saker på skrivbordet? Mobil, diadem, ja datan & det paketet. Böcker & shit.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Stort hörn-databord
Vad var det sista du åt: Köttsoppa, mjam
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Har inte hittat någon sån yet
Har du en lavalampa: Näe men vill ha! de är så mysiga att titta på
Hur är vädret just nu: Sådär mysig vår-sol lyser in på mig
Vad gjorde du igår kväll: Slappa, did some homework, snacka livet med syrran & badade
Vem pratade du sist med på telefon: Angeliccca
Vad gör dig glad: Bra saker, värme, trygghet, kärlek, vänner
Vart skulle du vilja du åka: Utomland, värmen + sol & jag är nöjd
Vill du ha barn: Klart
Vad ska dom heta: Ja det hoppas jag ja vet då.
Postat av: Josephine

hihi tack. hoppas jag inte tappar bort mig där i storstan ;)

2008-01-21 - 20:00:14
URL: http://jossposs.blogg.se
Postat av: becca

roligt :)

2008-01-21 - 20:09:50
URL: http://photonbywe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin