Helg again

2008-01-23 - 14:12:06
Jo, då var det helg för mig, igen. Börjar faktiskt lessna.. har ändå inget att göra all dess dötid. Vill också börja min praktik nu, ja för ja tack! Men jag ska väl inte klaga.. kunde ju vart värre.. typ som att sitta på religion-lektioner all dess tid. Uuh..

Vill passa på att rekomendera ett grymt bra band - Seether

Här med Amy Lee från Evanescence och låten "Broken"




Är rätt tagen av det här med Heath Ledgers död. Det känns så overkligt. Varför ska sånt få hända för?
Tycker det är så jäkla trist.. & sen är jag en riktigt känslo-människa & kan börja böla hur mycket som helst över att något hänt ja som tex. en kändis. Men ändå.. fin kille, ung dessutom. Synd.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin