Bootcamp

2008-01-16 - 16:40:51
image118


Jajjamensan fattas bara.
Idag är jag totalt slut in the hole bodddy. Ja, det skulle du också vara om du gjort det jag gjort.
För idag på idrotten var det bestämt att vi skulle ha bootcamp..
alla vet va bootcamp är?
Om inte:
Boot camp kommer ifrån USA och är namnet på militärens hårda fysiska träning. Det är en tuff och strikt konditions- och styrketräning som bygger på lagkänsla, starkt psyke, moral och kämparanda. Övningarna är okomplicerade med den egna kroppen som redskap.

Och jag loooovar. Det är jobbigt. Men en jäkla kul & bra träning!
Men främst är det för de redan någorlunda tränade, eftersom det är ganska tufft.
Man ska liksom ha kondis... vilket jag inte har typ, för tränar jag liksom? näe. Så jag fick nog till ett par snygga miner idag.. :)

imorgon har jag nog träningsvärk for sure.
OCH.. helg igen! mjaam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin