1/1 2008

2008-01-01 - 18:05:48
Yes. Nytt år, nya tag. Och jag säger, GUD så skönt.
Ja, för jag tänker då börja på 0. Give myself a chance to be a better person. Mitt nyårslöfte, som sagt. & folk i min omgivning tycker det är toppen :D mamma påminner mig all the time.. "kom ihåg nu, nu ska du ju vara snäll,visst".. låter som om jag varit satan själv hah. Alla har vi våra... stunder. Men min stunder bär mig bara in på dåliga spår.. så visst. Men alltså.. nytt år. så sööönt.
& det startar vi med att vara heldöd i kropp & själ.. nej kropp bara. Måste vara någon snuskigt härlig influensa som satt sig, varit såhär till & från.. kan det inte bara brista ut? eller så kanske jag har mig själv att skylla då jag inte sköter mig när ja väl börjar må bra... hmm.. nu är det ointressant bjabb.
Min nyårsafton var ok. Hade ju inga raka planer.. Bara lite mys.. mys. Det funka!

På fredag åker ullispullis till thailandet. fyfan för dig! packa med mig..

Ja. Nu kan man säga
* Nästa år fyller jag 20
* I sommar tar jag studenten
* Ja och att inom ett halvår bör jag ta körkortet

den ä najs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin