Tänker på dig

2008-02-16 - 11:43:04
Igår skulle du fyllt 70 morfar. Saknar dig! Hoppas du har det bra.. på andra sidan.

Då var det alltså helg igen.
Veckorna verkar bara gå fortare för var gång jag säger att det går fort. Ja se, snart är det måndag igen.
Lindex + 2 dagar till gjorda. Går finnemang! ska så småningom lära mig kassan, så kom & handla av mig barrra!

Fick ingen kommentar angående min nya "design" på bloggen. I guess that's bad.
Jaja.. tycker det duger för att inte vara gjort av något proffs.

Försöker locka ut mig själv & andra till ikväll. Men jag känner att jag inte bryr mig om jag inte kommer ut.
Fast samtidigt lockas det att få träffa lite people.. och samtidigt vet jag hur jag brukar kunna känna efteråt..
-"varför stanna jag inte hemma för?".

Kom på i veckan att det snart är sportlov. Skönt. Inte för att jag känner mig i behov av det, det skulle kunnas skjutas upp för mig. Så lalligt i skolan ändå. Det var väl bara PA-rapporten som var tung. & nu är ju den biten över.

Intressant inlägg, huh.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin