Stolt storesyster

2008-02-20 - 16:30:39
I tisdags var det match för brynäs mot HV71.
Och även dags för min lilleplutt till bror att vara minitiger, alltså.. Åka runt cirkeln i mitten ca 2 varv medan en liten info om honom kommer, sedan ska han ge matchpucken till domarn för avsläpp.
Jag är sååå stolt! när han kom där med en för lång brynäs tröja, och börja köra sina varv, och klacken börja klappa för fullt & brynäs-spelarna klappa honom med klubban på benen. Min lille lillebror..

image145


Intervjuarn "- Vad vill du jobba med när du blir stor?"
Oscar "- Jag ska inte jobba"
Intervjuarn "- Nähä? vad ska du göra då?"
Oscar "- Först ska jag spela i elitserien sen blir det NHL."
Intervjuarn "- Jasså. Men är du inte lite sugen på att jobba? va sägs om vaktmästare, det skulle väl vara kul?"
Oscar "- Nä jag ska spela målvakt i brynäs, men pappa vill jobba, han har varit arbetslös i 4 månader."


Fniss. Min lillebrolle är underbar & rolig, jag älskar honom så.
Postat av: malp.

haha. men älska din bruscha :)

2008-02-21 - 14:46:15
Postat av: T

haha skön kommentar han fick in där på slutet. gobiten:P

2008-02-21 - 20:49:13
URL: http://tessen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin