Hej hå

2008-02-04 - 13:41:29
Måndag. Alltså ny vecka & nya krafter....? ja tjena. Ingen kraft här. Så skoltrött, vill bara ha.. lov?
Ja ett och två sådana kommer ju om inte så länge. V 9 är det väl nåt lov, typ sportlov. nice.
Och nu på torsdag börjar min praktik på Lindex, yeah. Längtat faktiskt.. Vill bara sätta igång nu!
Hoppas jag trivs..

Nästa vecka är det alla hjärtans dag.
Jag får bara en klump i magen av tanken på denna dag.. vill inte ha den här. För jag vill inte bringa den ännu ett år ensam :( det är inte kul, nej. Nästa vecka redan.. fan!

Snackade om balen & studenten med mamma å pappa igår.. eller det var väl mest pappa som undrade saker och ting.. Som tex. vem jag skulle gå på balen med. "Ja, dig" sa jag i följd av ett skratt.
Detta var då vid middagstid så pappa tittar ner i bordet och säger till mamma "troru jag kommer i kostymen?"
Hahaha... Näe.
Har ju tänkt tanken att jag har en skitsöt liten lillebror, men han är ju dock bara 7, och på balen är det ju champis, skål & hej! men tänk er bilden.. tanken, att komma där med en söt liten grabb  i en tjusig kostym, matchande till mig. Va gulligt det skulle se ut. Väldigt annorlunda då alla andra går med sina pojkvänner/killpolers.

Nä fan. Detta måste lösas.
Jag vill ju verkligen inte gå på bal utan kavaljer.
finns det inga sådana att hyra?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin