Dålig info

2008-02-13 - 20:53:01
Om cirkus 20 min börjar Grey's igen. Wonderful of cårs!
Men! jag hade inte haft en aning om det om jag inte bläddrat i tv-tidningen idag.. som jag nästan aldrig gör.
Fy kanal 5! jag har då inte sett någon reklam about it.

Var in till stan & solade för ett tag sen.. blivit slapp med det, igen. Men det ska det bli ändring på. & snacka om att det sved som bara den i ansiktet.
Min hy har ju blivit alldeles stört & nu har jag börjat flagna fint. Jättefint. Inte ett dugg!
Vet inte om jag är allgerisk mot kissen, som jag ännu inte fixat ett foto på.
Hela helgen såg jag ut som sötisen Quasimodo, ringaren i notredam, dock inte lika söt.

image140

Men ögonen were exactly the same.
Tårar rann & ögonlocken hängde. Mamma köpte ögondroppar & det blev bättre.. men det kommer tillbaka när jag inte haft i droppar på ett tag.. Drygt. - och detta har lett till sveda, klåda & sprickor runt ögonen.
Det är fint! återstå att se vad det kan vara. Om det kanske bara är kylan... eller något.
Fick dessutom det underbara ting som kallas feber igår kväll.. så en alvedon & hopp i säng!
Men där fick man ligga och lida natten igenom - kallsvettades. myys.

Nej! göra matlåda & sedan Grey's, yeeeeah.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin