Och det var det..

2008-12-25 - 02:47:21
Då har ännu en julafton passerat. Lite små schöönis sådär, kan jag tycka.. jaa, för nu vill jag ha sommar, bums!
Men ack, än är det ett tag kvar tills dess.. buhu.

Trevlig dag, såklart. Stämningen hos nästan var människa går inte att undvika, och tillsammans med alla andras feelings så blir de ju en jädrans feeling, och den är fin, var bara det jag ville säga. Blööh, tror jag är trött, kände för att lägga mig & nanna kring... ja, kring, nånstans innan 22 iaf. Vet inte vad det kan vara.. Tlött bala.

Men ändå sitter jag här vaken.. and that's beacuse I got en efterlängtad Mp3 då min pajja (såklart) för ett tag sen.. bra tag sen, faktiskt, och det är ju dödstrist när man är ute & knallar själv eller så.. tystnaden, äe jag vill ha lite mjusik som sällis iaf när alla andra är slöa, fniss. Suttit & proppat den med schönis-musik och blev klar just.. tänkte nämligen ta mig en prommis imorrn bitti.. men nu är klockan så pass att vi får se hur det blir med det.. HAH.

& vad fick vi annars för lite julisklappisar i år, jo, lite smått & gott så som:
tavlor, skålar, parfym, pumps, hårprodukter, underkläder, muggar, presentkort, mobilpengar, lakan, ny plattång
Och av älsklingen fick jag: bodylotion som jag önskat mig - drömmar of Sweden heter den, och så fick jag en ny klocka (då jag tyvärr så dumt råkade glömma min också nya klocka, som jag fick i studentpresent, på solariet för någon vecka sen)... buhu, sad eye.. men så fick jag en ny idag av honom som jag ska vara mer varsam om! inte för att jag inte var det med den förra, fattar dessutom inte hur jag kunde glömma den.. det vore som att liksom.. ja, bara dumt. Hur kan man missa det? gaah.. det gör mig irriterad.

... ja, som sagt så fick jag lite småsaker som jag önskat mig.. +  lite annat krimskrams.
Märker dessutom att ju äldre man blir desto mer blir det den sortens typ av klappar som muggar, bestick, fat, skålar, jara jara.. ni fattar. Men det är kul det med tycker jag.


Imorgon står det lite fiesta på schemat (probably) så jag bör nog sussa nuuuew.

Oh, ah.. I've got my internet back today to, eller, ja, det verkar funka sisådär, så får se om det stannar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin