Lördags-update.. faktiskt!

2008-12-20 - 22:30:00
Tog mig lite tid att sätta mig här en liten stund.

20/12 för 8 år sedan föddes solstrålen i mitt liv, nämligen min lillebror, mitt lilla hjärta..
Så idag har vi firat hans 8-årsdag och vilket ståhej det varit ända från tidigt imorse till sena kvällen.. tro mig. Gash..
Ruskigt trött, men ändå smått sugen på att.. att.. gör nåt! Min andra vita helg i rad, duttit'!
Men tänkte mig så att juldagen och allt börjar ju närma sig på, så då kan jag lika gärna vänta tills dess.. dock vet jag inte riktigt vad det blir på varken juldagen eller nyår.. Gash på den. Men det dyker väl upp nåt & dessutom så orkar jag inte direkt bry mig för tillfället heller.. Det får helt enkelt bli som det blir. I'll survive.

Btw, jobbade i onsda's! wie. Det var verkligen skönt då jag inte jobbat sen september, vilket är väldigt frustrerande gällande både ekonomin + att ha något att göra! Det är inte så jäkla kul som man tror, att bara ligga & häcka hela dar.. Jag tänker på när man gick i skolan & längtade tills man var klar, klar med alla dessa plågande år vid skolbänken.. men inte för att jag vill tillbaka heller, men det är ett helvete med denna arbetslöshetsvacka som "går". Not so funnie, you know.


Äe nu blire annat.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin