Don't give up now when you've comed this far

2008-12-21 - 12:29:28



Gomorron!

Jag är alldeles nyvakne, sovit som en stock.. trots det att älsklingen♥ klev upp tidigare & la sig i soffan för att kika skid(t)skytte, eller vad det nu kan vara.. Hur som haver.

Lugna lördagen, gårdagen, vart helt okej. Kan faktiskt vara skönt med lugn ibland..
Jag drog fram symaskin & passade på att laga lite skitsaker, & Martin löste korsord.
Vi kanske låter som ett gammalt par! fniss

Ja, och jag passar på att blogga lite när han ändå sitter & ser sånt där tråk på tv'n.
Just nu önskar jag mig lite internet to my computer för att jag ska kunna ordna min bloggdesign lite't, det är ju faktiskt jul & då skulle det kunna vara kul med något juligt inslag, visst..

Nästan allt känns helt okej just nu, det är skönt att kunna få säga det ibland.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin