Dålig update, jag vet..

2008-12-19 - 11:48:09
..men de är inte skitlätt heller när jag inte har internet till just min data. That suck's a lot!
Orkar inte börja krångla med att få det fixat heller, om man bara tänkt sig att bo hemma några månader till, då känns de ju lite förgäves, för beroende av internet är man (jag) väl inte...? Eller..

Men idag är det fredag igen, och Kevin Borg vann ju som förväntat idol, jiwhu! Gratulerar, gratulerar..
och på tal om att gratulera så fyller min lille skitunge 8 år imorgon.. Så de blir kalas för min lilla rumpnisse, fniss.
Jag & Martin♥ var igår till Södertull igen för att plåstra om hans fula sår på ryggen som han fått av allt detta jox efter att bara ha opererat bort ett fult, otäckt födelsemärke, ja, det ena ledde till det andra & det slutade med att såret fläkt upp och det kommer bli ett fult ärr. Men who cares.. inte läkarhuset iaf. Morr.. Men anyways..

Efter, vad jag vill kalla hans sista besök hos dessa pengahungriga klinikers besök så drog vi oss mot Valbo för att göra en sista rush inför lillen's födelsedag + julklappar till honom, varför inte lika gärna ta allt i ett nafs? Så det kunde vi beta av igår kväll.. schöönis. Dessutom köpte jag tillslut en liten julklapp åt mig själv efter allt letande, vilket var en helt vanlig mp3, och nu förtiden verkar de ha börjat göras utan display.. ehh, va? Men jag fann mig en tillslut på Claes Ohlson, kanon! Köpte även mig ett par stövletter på Skohuset i Valbo, där dom har 50% på alla stövlar, hur mycket som helst! Så mina nya boots kostade ynka 125:- riktigt kap!

Näe, nu ska jag passa på & kika lite på nätet medans min gubbstrutt♥ ligger & nannar!


God helg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin