Söndag

2008-08-31 - 21:49:10


Japp här sitter jag ensam, igen, och myser för mig själv, tihi.
M börjar ju sin stenhårda jobbarvecka imorgon, surt sa räven, men that's life!
Så inatt blir det till att sova själv, even ett par nätter till, buhu.. men jaaa, det ska nog gå.

Ja aniwäjs då.. Haft en heelt okej helg då, förutom att den inte blev exakt som de var tänkt men skitsamma.
Fredag yrade jag & gubben runt på stan & letade oss lite snyggt osv.. gick bra för honom, sämre för mig, hitta rättare sagtt inte ett sk-t! Dessutom hade vi det hur stressigt som helst angående hela fredagen, det var tvätt som skulle tvättas, middag hos M´s föräldrar & fix fix occh sedan partey osv.. och beslutsångestarn själv - jag alltså, har alltid det stora problemet - att välja outfit till bara vanliga vardagen.. så ja det var panik in the house.
Men de löste sig, jag fick ta något gammalt hemma & slå på mig i höga knyck.
Yeah, och lördagen, igår, mådde man lite sämre, men som man brukar säga - man mår som man förtjänar, & de e sant! Är huvudet dumt så får kroppen lida.. true true.. men de blev ändå lite småmys på kvällen, & en skapligt tidig hemgång..

That's my weekend.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin