Startin' to get taggad!

2008-08-07 - 12:58:33
Igår startade cityfesten, ja.
Kring tidiga eftermiddan drog jag ner med syrran och flängde runt ett par varv, samma gamla som åren innan.. Förutom att jag aldrig varit ner startdagen (onsdan) och sett dessa bakskakare, alltså.. Var & en får ha sin åsikt, men verka kul & visa röven & allt för hela jävla geeefle & dess dräglande kräk.. Äe, men ja, det är min åsikt. VERKA FEL! eh ah

Sen drog jag även ner a little bit lejtör & roade oss åt alla små fjortisar med kort kort, ja vi skulle kunna säga halvnakna, menar.. jag & mickis hade en teori om att varje tjej med typ shorts som slutar på halva häcken, & bara ben osv, dom hade inte liksom vett innanför pallet, det var ju freezing temp ute! och jag säger det, inte konstigt att det står om så mycket våldtäkter hit & dit på cityfesterna.. Med det vill jag säga: SKYLL ER SJÄLVA! jag menar, tänk...
Och förutom alla dessa pesso laddade känslor, så hade jag kuuul. Jag åkte tillomed 2 karuseller, och det är liksom inte min grej.. Måste varit den där ölen, fniss.

Men det var bara mys yesterday, imorrn kör vi på riktigt & på lördag mer ändå.
Dock är det jobb imorrn först  & sen dirren på partey - 20årsferre/inflytt.partiii! Verka bra..
Så idag blir det till att kika p-outfitten..

Alltså, morgondagens 12-19 gör mig deprimerad..
Postat av: Sääännna

Ikväll äre fääzt Emiliiiia :D

2008-08-08 - 15:01:59
URL: http://saannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin