Hey! How does it feel?

2008-08-04 - 18:57:43
Jo, de feels jäkligt bra! Jobbat 6 dar i rad nu och äntligen får jag åtminstonde 1 ledig dag imorgon, och som det ser ut nu så är det inte jobb förrän fredag igen. Sen? Ja inte mycket mer.. får hoppas dom behöver mig some more där på Lindex.
Annars då, cityfest på G, det märks! Alla stans gator, typ, avstängda vilket är hur drygt som helst! Och vädret då, hallå? Ingen cityfest utan sol & värme heller.. Det går ju inte. Fram med vinterjackan & umbrellat barrra! äe inte riktigt lockande va..

För övrigt: Den senaste veckan som rullade var det bara slappt & jobb kombinerat, alltså ingen utgång & dess like. Det funkande kanon! Hade en riktigt mysig fredag också med gott sällskap, även söndag, & vi gillart!

Idag... händer inte mycket mer än att jag ska unna mig själv lite tid,
bara vara för mig själv, f-n vad skönt, faktiskt! det var längesen..
eller så kan de bli lite mys med sys :) kan va lite loooligt ibland det med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin