Wonderful weekend

2008-04-06 - 19:04:36
En helg med en massa tok med älskling, me like.
Fredag var dock inte jätteskoj kanske då jag stupa i säng rätt tidigt, hur trött och gnällig som helst, hade verkligen sett fram emot att få sova ut, så slog på de på en gång.
Lördag kände jag mig allmänt slapp, tyckte det skulle bli skönt med en slapp helg, bara häcka med älsk.. men kvällen slutade med en massa tok ute i Oppala. Ja, 25an, utåt, skogen, hej! Men nog funkar det, tycker det är en mysig liten "by".
Söndag var det upp med tuppen, inte alltså. Fast älskling hade match kring tre så de var bara att vakna till liv och ge sig iväg. Och jag tror jag aldrig frysit så mycket som jag gjorde idag! Men det värmde när jag fick se J på plan.
Du är så duktig så!

Kommande vecka:
Ja vad sker. Vi kommer bara närmre och närmre härliga tider - det börjar liksom nalkas studenttider.
Balbiljetter ska inhandlas for sure. Och en massa mys ska jag ha. Brrrra det.



Bojkotta bloggen?
Postat av: Tess

Här ska inte bojkottas ett dugg! :P
Kom du hem från färran idag eller snigel?:P
Vi ska på bal, alone and I like it!

2008-04-09 - 18:44:45
URL: http://tessen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin